Updates | Mises à jour
June 9, 2020
Dear clients,
As we mitigate the challenges brought on by COVID-19, we have unfortunately encountered serious disruptions in our service delivery.
There have been important changes to Canada's Postal Service and normal delivery guarantees for parcel services have been suspended in order to prioritize the health and safety of the Canada Post working force and communities across Canada. As such, for the time being, we cannot guarantee our service delivery standard.
We know this is a difficult time and we truly appreciate your patience as we work diligently with Canada Post to deliver your order.
Thank you and please stay safe.
Kind regards,
Yourz Truly
_______________
9 juin 2020
Chers clients,
Alors que nous atténuons les défis posés par la COVID-19, nous avons malheureusement rencontré de sérieuses perturbations dans notre prestation de services.
D'importants changements ont été apportés au service postal canadien et les garanties de livraison normale des services de colis ont été suspendues afin de prioriser la santé et la sécurité de la main-d'œuvre de Postes Canada et des communautés à travers le Canada. Ainsi, pour l'instant, nous ne pouvons pas garantir notre norme de prestation de services.
Nous savons que nous traversons une période difficile et nous apprécions sincèrement votre patience alors que nous travaillons avec diligence auprès de Postes Canada pour livrer vos commandes.
Merci de votre indulgence.
Cordialement,
Yourz Truly